Over Stichting Michael

Bommelerwaard

Stichting Michael-Bommelerwaard is in juni 2021 opgericht door vrienden van Michael. Toen duidelijk werd dat een rolstoelbus voor Michael Walbeek dringend noodzakelijk was is door hen een stichting opgericht en is een doneeractie opgezet en deze website gemaakt. Het bestuur van de stichting bestaat uit drie personen en wordt gevormd door vrienden van Michael:

Voorzitter: Bertus van den Brink uit Velddriel

Secretaris:  Hilbert Bok uit Zaltbommel

Penningmeester:  Simon Vonk uit Zaltbommel

Doel van de stichting

Stichting Michael zet zich in om personen in de Bommelerwaard met een geestelijke en/of lichamelijke beperking bij te staan in het verkrijgen en behouden van hulpmiddelen, die noodzakelijk zijn om zich te verplaatsen en belangrijk zijn om deel te nemen aan het maatschappelijk leven.

Omschrijving van activiteiten:

• Het verkrijgen en ter beschikkingstellen van hulpmiddelen aan personen met een geestelijke en/of lichamelijke beperking, die financieel niet in staat zijn dergelijke hulpmiddelen aan te schaffen.
  • Beheren van bovengenoemde hulpmiddelen
  • Het verkrijgen van donaties en opzetten van crowdfunding om genoemde hulpmiddelen aan te schaffen.

Start eerste activiteit:

• Het realiseren van een rolstoelbus voor Michael Walbeek uit Zaltbommel

91% gefinancierd
Hallo! We hebben reeds €18.220,00 opgehaald van de €20.000,00 die we proberen op te halen voor deze campagne!

Deel hier