Dank aan onze donateurs

Wij zijn enorm dankbaar naar onze donateurs tot nu toe. We kunnen u mededelen dat woensdag 16 juni de rolstoelbus voor Michael al is geleverd. Dankzij de lening van 20.000 euro kon dit snel geregeld worden. En wat een blijdschap bij Michael en Marlijn. Volgende week is helaas een korte ziekenhuisopname noodzakelijk, maar de rolstoelbus is dan een geweldige uitkomst. Geen stress, maar relaxed met de lift de rolstoelbus in. Dankzij uw bijdrage is dat mogelijk.

Op 16 juni is ook de Stichtingsakte bij de notaris ondertekend. Het bestuur kan nu een bankrekening gaan regelen en ook de ANBI-status aanvragen. Door wettelijke regels duurt dat nog enkele weken. Zodra het banknummer bekend is, krijgt u van ons bericht.
De crowdfunding gaat uitstekend. We hopen dit weekend de 16.000 euro te bereiken. Dan nog 4000 euro te gaan. Dat gaat lukken toch. Kijk voor het laatste nieuws op onze website: www.stichtingmichael-bommelerwaard.nl
Mocht u nog vrienden of kennissen hebben, die ook een bijdrage willen geven, attendeer hen dan op onze website.

Nogmaals onze hartelijke dank,

Bestuur Stichting Michael Bommelerwaard