Het gaat maar door !

Wauw, het blijft maar doorkomen de toezeggingen voor de donaties. We zijn hier zo enorm dankbaar voor. Nu mogen we ook bekent maken dat de Lionsclub de Bommelerwaard een toezegging voor een donatie van maarliefst 750 euro gedaan heeft. Zoals zij zelf aangeven “het is geweldig wat jullie doen doormiddel een stichting op te zetten met als doel om personen in de Bommelerwaard met een geestelijke en/of lichamelijke beperking bij te staan in het verkrijgen en behouden van hulpmiddelen, die noodzakelijk zijn om zich te verplaatsen en belangrijk zijn om deel te nemen aan het maatschappelijk leven. ”

Precies dit is is toch eens mooi om te horen. Hier doen we het voor!!  Dit geeft zoveel kracht en positiviteit om ons doel te behalen.

Ondertussen zijn Michael en Marlijn al meerdere keren samen op pad geweest met de geweldige bus! Heeft u ze al gespot?!
Maar we zijn er nog niet dus we moeten nog even door tot de eindstreep. Bekijk de website snel en echt elke bijdrage is welkom we zijn blij met alles. Deel dit bericht ook vooral weer voor u vrienden zo kunnen we met elkaar zorgen dat we dit geweldige doel gaan behalen.

Deel hier